Aquest és el blog del Tram dels Mitjans de l'escola Pau Casals de Montmeló (1r, 2n i 3r).
Ohhhh quina ilu veure que s'ho estan passant d'allò més bé, seguiu disfrutant!!!
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Gràciessss per les fotos!!!! Així el trobem una mica menys a faltar!!!!!!
disculpeu!! els trobem una mica menys a faltar....
Ohhhh quina ilu veure que s'ho estan passant d'allò més bé, seguiu disfrutant!!!
ResponEliminaUn administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaGràciessss per les fotos!!!! Així el trobem una mica menys a faltar!!!!!!
ResponEliminadisculpeu!! els trobem una mica menys a faltar....
Elimina