Pàgines

dilluns, 11 de maig del 2020

RECOMANACIONS PER A 3r - Setmana de l'11 de maig

Una setmana més us hem preparat noves i entretingudes activitats.
Molts ànims. Esperem que ho passeu molt bé tots i totes. 


CATALÀ:


Fins ara hem après a comptar les síl·labes d'una paraula i a identificar la síl·laba tònica.

Us proposem avançar una mica més. Aquesta setmana classificarem les paraules segons la posició de la síl·laba tònica en:


Aquest vídeo us explica com diferenciar aquests tipus de paraules. 

Ara ja podeu fer aquesta activitat:

CASTELLÀ:

Seguro que habéis oído hablar de las palabras sinónimas. Son palabras que se escriben de forma diferente, pero tienen el mismo significado.
A continuación os proponemos unas actividades para practicarlas.


ENGLISH:


Hello again, boys and girls!
How are you today? Are you fine? Happy?
I have another story for you.
It's called "Run, run, run".
There are many animals in the story.

Are you ready?
I hope you like it!



Now I want you to answer some questions about the story.

Click HERE and choose the right answer.

What is your favourite animal?

Have a nice week!

And... CONGRATULATIONS for your fantastic work!
(Us felicito per la bona feina que esteu fent).

MATEMÀTIQUES:

Aquí teniu dues activitats per a parcticar les multiplicacions aquests dies.

ACTIVITAT 1

ACTIVITAT 2


MEDI  NATURAL:

EL CREIXEMENT HUMÀ: El pas del temps en les persones.

Reflexioneu sobre què vol dir fer-se gran. Ho descobrireu mesurant el nostre creixement físic, analitzant cada etapa de la vida a través de l'observació de persones del nostre voltant. 


MEDI SOCIAL:

Seguim amb el tema de l'aigua.

Llegiu bé l'explicació:


Ara mireu aquest vídeo i respongueu les preguntes següents:



Si  tota l'aigua del planeta omplís únicament 100 ampolles d'un litre...
  • Quantes serien d'aigua salada? I d'aigua dolça?
  • Quina quantitat d'aigua dolça tindríem al nostre abast: més d'un litre/1 litre just/menys d'un litre?
  • On es troba aquesta aigua?
  • Qui consumeix més aigua, l'agricultor, les industries o les llars?
  • Quins sistemes de reg agrícola existeixen? Quin aprofita més l'aigua? I quin menys?


  • Calcula el teu consum d'aigua durant un dia qualsevol. Per fer-ho, anota cada acció que gasti aigua amb el seu consum corresponent i quan acabi el dia suma tots els consums. 
Si una acció la fas més d'un cop , multiplica el seu consum pel nombre de cops que la fas. 
El consum d'aigua per "beure i cuinar" és fixa cada dia i no es repeteix. 
Si al llarg del dia has consumit per fer una acció que no surt a dalt, busca per internet quanta aigua consumeix i suma-la també.


EDUCACIÓ FÍSICA:

Ara que podeu sortir al carrer, aprofiteu per a fer activitat física a l'aire lliure.
Sortiu a córrer, aneu en bicicleta, en patinet, feu un circuit al carrer, salteu a corda, etc.

MÚSICA:

Hola nens i nenes de 3r!
Hem ballat, hem picat ritmes, hem après coses noves jugant al trivial, hem fet audicions de Sant Jordi... què ens falta?

Doncs CANTAR!!! i... ho podeu fer sols o en família!

La Nenúfar i la Matoll de la família del Club Super 3, us conviden a cantar aquesta cançó tan divertida!

PREPARATS? SOM-HI!!



PLÀSTICA:

Com ja sabeu, a partir d'aquesta setmana ja es poden fer visites a familiars i amics amb moderació i sempre respectant les mesures de seguretat.

Aprofitant que segurament vindrà gent a dinar a casa o anireu a casa d'algú, l'activitat d'aquesta setmana és decorar la taula amb tovallons amb una forma original per sorprendre els convidats.

Aquí us deixem uns exemples:



*Envieu una foto del resultat al correu de la vostra tutora.

Fins aquí una setmana més d'activitats.

Esperem que us agradin i que les feu amb les mateixes ganes i interès de sempre.

Continueu així nois i noies!

Molts ànims per a tothom!

L'equip de mestres.


 

1 comentari: