Bon dia Pokemons i Descendientes 2!
Com ha anat aquesta darrera setmana?
Aquí teniu noves activiats per tal de no perdre el ritme.
*Recordeu guardar en una carpeta les feines que aneu fent, per a veure-les a la tornada.
CATALÀ:
Seguiu fent el vostre diari personal de confinament.
Resoleu aquests mots encreuats:
CASTELLANO:
El HAIKU, como ya sabéis, es un tipo de poesía japonesa. Consiste en un poema breve de diecisiete sílabas, escrito en tres versos de cinco, siete y cinco sílabas respectivamente.
El haiku describe generalmente los fenómenos naturales, el cambio de las estaciones y la vida cotidiana de la gente.
Escribid un HAIKU original sobre la situación que estamos pasando actualmente.
ANGLÈS:
Let's READ and WRITE about SPORTS.
CLICK on the pictures and READ the sentences.
(Clica sobre les imatges i llegeix les frases)
Now LOOK at the pictures and WRITE what sports he or she can do.
CLICK HERE
Example:
Goofy can play basketball but he can't play football.
*Escriviu les frases i quan acabeu cliqueu "FINISH", escriviu el vostre nom i cognom i cliqueu "SEND". Jo rebré les vostres frases.
MATEMÀTIQUES:
Resoleu aquersts problemes fent servir aquesta taula.
MEDI NATURAL:
Sabem com és el nostre esquelet i quin ossos el formen?
Si no fos per l'esquelet, el nostre cos no s'aguantaria dret. És per això que seria molt interessant conèixer el nom d'alguns ossos i on es situen.
Ara intenta recordar els noms.
MEDI SOCIAL:
Ara que ja teniu el plànol de casa vostra i heu pensat en els diferents espais, feu dibuixos de totes les persones que viuen amb vosaltres, retalleu-los i col·loqueu-los a l'espai de casa on més temps passen.
EDUCACIÓ FÍSICA:
Circuit d'agilitat amb material que tingueu per casa.
Agafeu pals d'escombra per a saltar, cadires per a passar per sota, ampolles d'aigua per a fer zig zag i objectes diversos per a crear el vostre circuit personal dins de casa.
Feu el circuit 5 vegades i intentar fer-lo més ràpid a cada ronda.
Un cop hagueu acabat, varieu el circuit i torneu a començar.
Anoteu el temps que trigueu en superar el circuit a cada ronda.
MÚSICA:
Des de l'àrea de música, us volem proposar un petit repte molt divertit.
PAS 1: Escolta molt atentament amb la teva família la cançó:
"Em quedo a casa" de Xiula i els Confinats.
PAS 2: Busqueu un tros de la cançó que us agradi i inventeu una petita coreografia que duri uns 30 o 40 segons com a màxim.
Now LOOK at the pictures and WRITE what sports he or she can do.
CLICK HERE
Example:
Goofy can play basketball but he can't play football.
*Escriviu les frases i quan acabeu cliqueu "FINISH", escriviu el vostre nom i cognom i cliqueu "SEND". Jo rebré les vostres frases.
MATEMÀTIQUES:
Resoleu aquersts problemes fent servir aquesta taula.
- En un autobús van 30 persones. A la primera parada pugen 5 persones i a la segona en baixen 13. Quantes persones continuen a l'autobús?
- En Joan compra un jersei per 2935 cèntims, un pantaló per 3410 cèntims i unes sabates per 5625 cèntins. Quants diners s'ha gastat en Joan?
- En Rubén planta 23 tarongers i 37 llimoners. Amb la pluja, se li van fer malbé 15 arbres fruiters. Quants arbres fruiters li han quedat?
- Una botiga d'esports té 30 pilotes de futbol i 18 pilotes de bàsquet. Al matí s'han venut 18 pilotes de futbol i 13 de bàsquet. Quantes pilotes queden a la botiga?
- En Coqui ha recorregut 247 Km pel desert del Sàhara i en Santi 65 Km més que en Coqui. Quants Km ha recorregut en Santi?
MEDI NATURAL:
Sabem com és el nostre esquelet i quin ossos el formen?
Si no fos per l'esquelet, el nostre cos no s'aguantaria dret. És per això que seria molt interessant conèixer el nom d'alguns ossos i on es situen.
Ara intenta recordar els noms.
MEDI SOCIAL:
Ara que ja teniu el plànol de casa vostra i heu pensat en els diferents espais, feu dibuixos de totes les persones que viuen amb vosaltres, retalleu-los i col·loqueu-los a l'espai de casa on més temps passen.
EDUCACIÓ FÍSICA:
Circuit d'agilitat amb material que tingueu per casa.
Agafeu pals d'escombra per a saltar, cadires per a passar per sota, ampolles d'aigua per a fer zig zag i objectes diversos per a crear el vostre circuit personal dins de casa.
Feu el circuit 5 vegades i intentar fer-lo més ràpid a cada ronda.
Un cop hagueu acabat, varieu el circuit i torneu a començar.
Anoteu el temps que trigueu en superar el circuit a cada ronda.
MÚSICA:
Des de l'àrea de música, us volem proposar un petit repte molt divertit.
PAS 1: Escolta molt atentament amb la teva família la cançó:
"Em quedo a casa" de Xiula i els Confinats.
PAS 2: Busqueu un tros de la cançó que us agradi i inventeu una petita coreografia que duri uns 30 o 40 segons com a màxim.
PAS 3: Ho heu d'inventar tota la família al complet. TOTS JUNTS! Això vol dir que ha de ballar tothom.
PAS 4:
Quan la tingueu feta, us graveu en vídeo i me l'envieu al correu
electrònic que us facilitarà la vostra tutora per correu. Sóc la Gemma
(mestra de música).
PAS 5: Teniu temps per enviar-lo fins dilluns 27 d'abril.
PAS 6:
Una vegada tingui tots els vídeos, en faré un on sortireu tots i totes
ballant! Serà molt bonic i així us podreu veure TOTS/ES d'una manera
divertida i original.
**Graveu el vídeo en posició horitzontal.
**Graveu el vídeo en posició horitzontal.
Espero amb moltes ganes els vostres vídeos que seran molt creatius.
TOTHOM A BALLAR!
PLÀSTICA:
Aquí us deixem un enllaç per aprendre a dibuixar a partir de dibuixos i lletres.
Fins aquí les activitats per a aquesta setmana. Si teniu algun dubte envieu un correu a les mestres i us contentarem el més aviat possible.
Petonets,
L'equip de mestres
PLÀSTICA:
Aquí us deixem un enllaç per aprendre a dibuixar a partir de dibuixos i lletres.
Fins aquí les activitats per a aquesta setmana. Si teniu algun dubte envieu un correu a les mestres i us contentarem el més aviat possible.
Petonets,
L'equip de mestres
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada